Regulamin

Spis Treści

I Warunki ogólne
II Administracja & autorzy
III Postać
IV Opowiadania
V Chat

Warunki ogólne

  1. Obowiązkiem każdego dołączającego jest zapoznać się z tym regulaminem i przestrzegać go. 
  2. Niestosowanie się do niniejszego regulaminu może skutkować upomnieniem, banem, odebraniem przywilejów lub nawet usunięciem z bloga.
  3. Przed dołączeniem należy zapoznać się z resztą zakładek.
  4. O nieobecnościach należy zawsze informować administrację, pisząc na poczcie. W razie zawiadomienia w inny sposób administracja nie ponosi odpowiedzialności za niezauważenie informacji i wynikające z tego konsekwencje.
  5. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego reklamowania bloga, czyli zgłoszenie naruszenia czy zbanowanie konta.
  6. Przy każdej większej zmianie regulaminu administracja ma obowiązek poinformować o tym członków.

Administracja & autorzy

  1. Administracja ma za zadanie służyć blogowi i członkom.
  2. Administrator powinien wywiązywać się ze swoich obowiązków.
  3. Administrator główny nie może podejmować ważnych decyzji bez skonsultowania ich z resztą zespołu.
  4. Autorem może być każdy, kto posiada konto blogger, pisze w miarę poprawnie i nie naraził się administracji.
  5. Autor ma prawo samodzielnie wstawiać swoje opowiadania.
  6. Autor nie ma prawa wstawiać cudzych opowiadań.
  7. Administracja ma prawo zabrać przywilej autora po uprzednim upomnieniu członka.
  8. Administracja ma obowiązek przeglądać każde opowiadanie w poszukiwaniu rażących błędów.

Postać

  1. Dołączenie jest zatwierdzane w momencie wstawienia formularzu na bloga.
  2. Administratorzy powinni wstawić postać w ciągu maksymalnie dwóch dni. Jeśli okres ten się przeciąga a nikt nie odpisał z np. prośbą o poprawienie nieprawidłowości, należy upomnieć się na poczcie.
  3. Aby postać została przyjęta nie może naruszać regulaminu i musi mieć prawidłowo wypełnione podpunkty.
  4. Postać nie może być przesadzona zarówno pod względem osobowości jak też ilości oraz siły jej zdolności - nie wolno tworzyć pozbawionego wad bóstwa.
  5. Zabronione jest stworzenie postaci niekompetentnej do życia w klanie i naruszającej granice świata przedstawionego.
  6. Każda postać musi przynależeć do klanu, zatem nie ma opcji stworzenia samotnika.
  7. Postać musi spełniać kryteria swojej rasy, przykładowo jej wiek nie może być większy niż maksymalny dopuszczalny dla danego gatunku.
  8. Nie można stworzyć mieszańca dwóch ras.
  9. Zezwalamy na dowolną ilość postaci, ale każdą trzeba się wywiązywać. Niewywiązanie się skutkować może uśmierceniem/mianowaniem na NPC (w zależności od wyboru właściciela).
  10. Należy stosować się do wskazówek zamieszczonych w reszcie zakładek.
  11. Postać musi mieć jasno określoną płeć.

Opowiadania

  1. Minimalna ilość słów w opowiadaniu wynosi 200. Krótsze odpisy nie będą wstawiane, a odsyłane do poprawki.
  2. Minimalna częstotliwość pisania opowiadań wynosi jedno na okres dwóch tygodni, aczkolwiek zachęcamy do częstszego pisania.
  3. Opowiadanie zawierające sceny brutalne/erotyczne należy odpowiednio oznaczyć w tytule [16+/18+], a administracja ma obowiązek zwinąć taki tekst poprzez narzędzie zawijania tekstu.
  4. Opowiadania należy pisać w pierwszej lub trzeciej osobie czasu przeszłego. 
  5. Nie wolno zmieniać osoby w trakcie pisania w danym wątku - w razie chęci zmiany należy wpierw zakończyć dany wątek.
  6. Wulgaryzmy są dozwolone i nie będą cenzurowane.
  7. Około 30% opowiadania ma stanowić tekst ciągły. Opowiadanie zawierające same dialogi nie będzie przyjęte.
  8. Absolutnie zabronione jest mieszanie w fabule i naginanie zasad mechaniki, a także przekształcanie charakterów innych postaci.
  9. Każdy wątek powinien posiadać tytuł. 
  10. Jeśli pomysł się wyczerpie bądź akcja zostanie rozwiązana, należy zakończyć wątek.
  11. Uprasza się o maksymalne ograniczenie filmików i zdjęć w opowiadaniach.
  12. Zabronione jest podejmowanie ważnych decyzji za inne postaci, tj. okaleczenie, stosunek, partnerstwo.

Chat

  1. Przede wszystkim panuje absolutny zakaz reklamowania innych blogów. Linki do nich można wstawić jedynie za pozwoleniem administracji (chyba że blogi nawiązały współpracę stopnia A i ustaliły konkretną częstotliwość wysyłania reklam).
  2. Zarówno na Shoutboxie, jak i Discordzie poza ustalonymi zasadami obowiązuje odgórny regulamin tzw. netykiety, której również należy przestrzegać.
  3. Kłótnie nie mają prawa bytu na chacie i uprasza się o natychmiastowe przeniesienie ich w inne miejsce. 
  4. Administracja oraz moderacja ma pełne prawo zbanować użytkownika z powodu nagminnego łamania regulaminu.
  5. Mimo wzajemnego braku sympatii lub konfliktów fabularnych między postaciami należy zawsze zachować kulturę i szanować drugą osobę.
  6. Nie jest zabronione tworzenie multikont, pod warunkiem zachowania umiaru oraz niewykorzystywania ich do oszustwa.
  7. Blogowy Discord posiada odrębny spis zasad, z którym należy się zapoznać przed rozpoczęciem korzystania z niego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz